2024

Communicatie matrix template

Online Kennis Centrum / Templates

Als je wilt starten met content marketing is het een behoorlijke uitdaging om structureel en consistent content te produceren en te promoten, ikzelf merkte dat, maar ik merkte het ook bij mijn opdrachtgevers.

Daarom heb ik een communicatiematrix template ontwikkeld. En ik dacht wellicht is deze template ook voor jou interessant.

Door te klikken op de download knop kan je de communicatie matrix downloaden als PDF. Wil je deze communicatie matrix ook in Excel plaats dan a.u.b. een bericht in "opmerkingen".

Liken, sharen en delen van deze communicatie template wordt zeer gewaardeerd!

Delen op sociale netwerken

Koppeling delen

Gebruik permanente koppeling om te delen via sociale media

Deel met een vriend

Gelieve in te loggen voor het versturen van deze presentation per email!

Plaats reactie met e-mailadres (bevestigen van e-mail is vereist om de reactie te plaatsen op de website) of in te loggen om een opmerking te posten

  • Ronnie de Wit
    aan05/06/2019 07:05

    Hoi Ivo, Graag ontvang ik de communicatiematrix van je. Alvast bedankt!

  • Nas Madaran
    aan04/06/2019 11:38

    Beste Ivo, ik vroeg me af of ik ook een communicatiematrix kan ontvangen? Alvast bedankt!

  • marianne
    aan15/04/2019 02:14

    Goedemidden, graag ontvang ik de matrix spreadsheet. bedankt!

  • Nick
    aan03/02/2019 02:29

    Wat een fijne geste om de matrix beschikbaar te stellen. Ben ook erg benieuwd naar de inhoud ervan. Dank alvast.

  • Mark
    aan03/07/2018 02:20

    Goedemiddag Ivo, ik ben erg benieuwd naar de communicatiematrix die je hebt gemaakt. Ik ben driftig op zoek naar een vorm waar ik mee zou kunnen werken. Vast veel dank!

  • Ivo Abels
    aan14/02/2018 08:54

    Hi, dank voor je aanvraag. Zojuist jouw kant opgestuurd. Succes, Ivo Abels

  • Softbrick
    aan14/02/2018 08:15

    Hi Ivo, Graag ontvangen we de communicatie matrix. Alvast bedankt

  • Ivo Abels
    aan23/01/2018 11:31

    Goedendag Lucia, dank voor je bericht, hierbij de communicatie matrix in spreadsheet.
    Mocht je nog vragen hebben over de communicatie matrix, dan verneem ik uiteraard graag van je,

    Ivo Abels

  • lucia
    aan23/01/2018 10:24

    Ik ben benieuwd naar de matrix!

  • Ivo Abels
    aan22/01/2018 09:45

    Beste Ron, dank voor je bericht. Ik hoor dat vaker van ondernemers, dat ze niet goed weten waar ze moeten starten m.b.t. social media. Dat is ook niet zo gek met alle kanalen en nieuwe technologieën. Dat is ook van de redenen waarom ik de communicatie matrix heb gemaakt. In de bijlage tref je de communicatie matrix aan. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan verneem ik graag van je, Ivo Abels

  • Ron van Anholt
    aan22/01/2018 09:32

    Beste Ivo, als startend bedrijf waar het gaat om Social media zijn wij zoekende. Jouw matrix kan ons wellicht een eind op weg helpen. Alvast bedankt voor je aanbod en mail. vr grtn. Ron

  • Ivo Abels
    aan20/01/2018 01:46

    Goedendag Jonas, hartelijk dank voor je bericht. Hierbij doe ik je de communicatie matrix als spreadsheet toekomen. Mocht je nog verdere vragen hebben over de communicatie matrix, dan help ik je uiteraard graag verder. Met vriendelijke groeten, Ivo Abels

  • Jonas Hoekman
    aan20/01/2018 01:07

    Beste Ivo, Ik had graag de Communicatie matrix template als spreadsheet gehad. Alvast bedankt en nog een fijne dag, Met vriendelijke groeten Jonas

1.

3. Campaign nr. Period (weeks) Owner Topic(s) Campaign Message Target Groups Tags / Keywords Goal Status Budget Note 1 Week 1 + 2 2 Week 3 3

2. Main Topics Sub topics Sub topics Sub topics Sub topics Sub topics Sub topics <main topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic> <main topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic> <main topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic> <main topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic> <sub topic>

4. Campaign Nr. Production Period Owner Campaign Type Name / Message Tags / Keywords Goal Status Budget Real Budget Note Week 1 <datum> <name> <name campaign> email <message of the campaign> <keyword>, <keyword>, <keyword> Exposure <datum> <name> <name campaign> infographic <message of the campaign> <keyword>, <keyword>, <keyword> Traffic <datum> <name> <name campaign> landingspage <message of the campaign> <keyword>, <keyword>, <keyword> Conversion <datum> <name> <name campaign> gif <message of the campaign> <keyword>, <keyword>, <keyword> Exposure <datum> <name> <name campaign> banner <message of the campaign> <keyword>, <keyword>, <keyword> Exposure Week 2 <datum> <name> <name campaign> email <message of the campaign> <keyword>, <keyword>, <keyword> Exposure <datum> <name> <name campaign> infographic <message of the campaign> <keyword>, <keyword>, <keyword> Traffic <datum> <name> <name campaign> landingspage <message of the campaign> <keyword>, <keyword>, <keyword> Conversion <datum> <name> <name campaign> gif <message of the campaign> <keyword>, <keyword>, <keyword> Exposure <datum> <name> <name campaign> banner <message of the campaign> <keyword>, <keyword>, <keyword> Exposure blog

6. Campaign Nr. Periode Campagne Source Medium Budget Werkelijk Aantal Clicks CTR Aantal Leads CPL Conversie Opmerking Week 1 <datum> Algemene Mailinglijst email € 0,00 € 0,00 100 50 50,00% 5 € 0,00 5,00% <datum> Leads & Prospects email € 0,00 € 0,00 250 175 70,00% 3 € 0,00 1,20% <datum> Linkedin Linkedin campaign € 0,00 € 0,00 0 <datum> Facebook Facebook campaign € 0,00 € 0,00 0 <datum> Youtube members YourLeanGuide Youtube YourleanGuide € 0,00 € 0,00 0 <datum> Facebook Facebook campaign € 200,00 € 175,00 200 40 20,00% 7 € 25,00 3,50% Week 2 <datum> Algemene Mailinglijst email € 0,00 € 0,00 100 50 50,00% 5 € 0,00 5,00% <datum> Leads & Prospects email € 0,00 € 0,00 250 175 70,00% 3 € 0,00 1,20% <datum> Linkedin Linkedin campaign € 0,00 € 0,00 0 <datum> Facebook Facebook campaign € 0,00 € 0,00 0 <datum> Youtube members YourLeanGuide Youtube YourleanGuide € 0,00 € 0,00 0 <datum> Facebook Facebook campaign € 200,00 € 175,00 200 40 20,00% 7 € 25,00 3,50% Week 3 <datum> Algemene Mailinglijst email € 0,00 € 0,00 100 50 50,00% 5 € 0,00 5,00% <datum> Leads & Prospects email € 0,00 € 0,00 250 175 70,00% 3 € 0,00 1,20% <datum> Linkedin Linkedin campaign € 0,00 € 0,00 0 <datum> Facebook Facebook campaign € 0,00 € 0,00 0 <datum> Youtube members YourLeanGuide Youtube YourleanGuide € 0,00 € 0,00 0 <datum> Facebook Facebook campaign € 200,00 € 175,00 200 40 20,00% 7 € 25,00 3,50%

5. Campaign Nr. Periode Campagne Doelgroep Middel Titel Post tekst URL Source Medium Campaign Doel Track code Published Yes / No Datum gepubliceerd Wie Budget Werkelijk Aantal Clicks CTR Aantal Leads CPL Conversie Opmerking Week 1 Week 1 <datum> Algemene Mailinglijst Email <titel blog> <url van de blog> Algemene Mailinglijst email <titel blog> Traffic <google url builder> <datum> <naam> € 0,00 € 0,00 100 50 50,00% 5 € 0,00 5,00% <datum> Leads & Prospects Email <titel blog> <url van de blog> Leads & Prospects email <titel blog> Traffic <google url builder> <datum> <naam> € 0,00 € 0,00 250 175 70,00% 3 € 0,00 1,20% <datum> <customer segment> Blog <titel blog> <url van de blog> Linkedin Linkedin campaign <titel blog> Exposure <google url builder> <datum> <naam> € 0,00 € 0,00 0 <datum> <customer segment> Infographic <titel blog> <url van de blog> Facebook Facebook campaign <titel blog> Exposure <google url builder> <datum> <naam> € 0,00 € 0,00 0 <datum> <customer segment> Video <titel blog> <url van de blog> Youtube members YourLeanGuide Youtube YourleanGuide <titel blog> Exposure <google url builder> <datum> <naam> € 0,00 € 0,00 0 <datum> <customer segment> Email <Ebook> <url van de landingspagina Ebook> Facebook Facebook campaign <titel Ebook> Leads <google url builder> <datum> <naam> € 200,00 € 175,00 200 40 20,00% 7 € 25,00 3,50% Week 2 Week 2 <datum> Algemene Mailinglijst Email <titel blog> <url van de blog> Algemene Mailinglijst email <titel blog> Traffic <google url builder> <datum> <naam> € 0,00 € 0,00 100 50 50,00% 5 € 0,00 5,00% <datum> Leads & Prospects Email <titel blog> <url van de blog> Leads & Prospects email <titel blog> Traffic <google url builder> <datum> <naam> € 0,00 € 0,00 250 175 70,00% 3 € 0,00 1,20% <datum> <customer segment> Blog <titel blog> <url van de blog> Linkedin Linkedin campaign <titel blog> Exposure <google url builder> <datum> <naam> € 0,00 € 0,00 0 <datum> <customer segment> Infographic <titel blog> <url van de blog> Facebook Facebook campaign <titel blog> Exposure <google url builder> <datum> <naam> € 0,00 € 0,00 0 <datum> <customer segment> Video <titel blog> <url van de blog> Youtube members YourLeanGuide Youtube YourleanGuide <titel blog> Exposure <google url builder> <datum> <naam> € 0,00 € 0,00 0 <datum> <customer segment> Email <Ebook> <url van de landingspagina Ebook> Facebook Facebook campaign <titel Ebook> Leads <google url builder> <datum> <naam> € 200,00 € 175,00 200 40 20,00% 7 € 25,00 3,50% Week 3 Week 3 <datum> Algemene Mailinglijst Email <titel blog> <url van de blog> Algemene Mailinglijst email <titel blog> Traffic <google url builder> <datum> <naam> € 0,00 € 0,00 100 50 50,00% 5 € 0,00 5,00% <datum> Leads & Prospects Email <titel blog> <url van de blog> Leads & Prospects email <titel blog> Traffic <google url builder> <datum> <naam> € 0,00 € 0,00 250 175 70,00% 3 € 0,00 1,20% <datum> <customer segment> Blog <titel blog> <url van de blog> Linkedin Linkedin campaign <titel blog> Exposure <google url builder> <datum> <naam> € 0,00 € 0,00 0 <datum> <customer segment> Infographic <titel blog> <url van de blog> Facebook Facebook campaign <titel blog> Exposure <google url builder> <datum> <naam> € 0,00 € 0,00 0 <datum> <customer segment> Video <titel blog> <url van de blog> Youtube members YourLeanGuide Youtube YourleanGuide <titel blog> Exposure <google url builder> <datum> <naam> € 0,00 € 0,00 0 <datum> <customer segment> Email <Ebook> <url van de landingspagina Ebook> Facebook Facebook campaign <titel Ebook> Leads <google url builder> <datum> <naam> € 200,00 € 175,00 200 40 20,00% 7 € 25,00 3,50%

Weergaven

  • 8456 Totale weergaven
  • 7433 Websiteweergaven

Acties

  • 0 Gedeeld op sociale media
  • 0 Vind-ik-leuks
  • 0 Vind-ik-niet-leuks
  • 13 Opmerkingen

Aantal malen gedeeld

  • 0 Facebook
  • 0 Twitter
  • 0 LinkedIn
  • 0 Google+